حمید عسکری خواننده پاپ در جشن تولد پسرش کارن
نوشته شده توسط : روح الله باقری

حمید عسکری خواننده معروف موسیقی پاپ ایرانی است که از دوران نوجوانی به سمت موسیقی رفت و از سال ۷۷ فعالیت جدی خودش را آغاز کرد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم عکسی از حمید عسکری و پسرش را برای شما قرار دهیم

 

حمید عسکری و پسرش

تصویری از حمید عسکری در کنار پسرش

حمید عسکری و پسرشعکس حمید عسکری و پسرش

درباره حمید عسکری بیشتر بدانید

حمید عسکری زاده ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است.از کودکی به همراه خانواده خود به فولادشهر در شهرستان لنجان زرین شهر اصفهان مهاجرت نمود. و بزرگ شده اصفهان است. دو خواهر و یک برادر دارد. او کارشناس مدیریت صنعتی است.

 

کلاس پنجم ابتدایی بودم که از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میکروفن استفاده می کردم، اما دوم راهنمایی که بودم به سمت ساز و کلاس موسیقی کشیده شدم یادمه زمانی که من کلاس موسیقی می رفتم بچه ها توی کوچه فوتبال بازی می کردند.

حمید عسکری و پسرشحمید عسکری و پسرش و همسرش

از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد.

سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود را به نام «کما» روانه بازار کرد ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند.

همسر حمید عسکری

حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است.

خواننده معروفخواننده معروف

این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن شدند، حمید عسکری می گوید مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد.حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: